Program schimbare buletine carte identitate Ploiesti

Stiri Ploiesti Prahova  |  1 comentarii

Programul de lucru al Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Ploiesti (SPCLEP Ploiesti). Orarul de functionare si datele de contact necesare pentru schimbarea cartii de identitate (buletinului), certificate de casatorii sau decese:

Acte de identitate (Primiri si eliberari cereri carti de identitate sau schimbare buletin);
Luni:         8:30 - 16:30
Marţi:       8:30 - 16:30
Miercuri:  8:30 - 18:30
Joi:           8:30 - 16:30
Vineri:      8:30 - 14:00 iar, vinerea, intre orele 14:00 - 16:30 doar eliberare acte identitate.

Acte de Stare civilă ( certificate de casatorie, certificate deces, certificate de nastere)
Luni:         8:30 - 16:30
Marţi:        8:30 - 18:30
Miercuri:   8:30 - 16:30
Joi:            8:30 - 16:30
Vineri: 8:30- 14:00 iar intre orele 14:00- 16:30 doar inregistrari decese.
Sâmbăta: 9:00 - 12:00 doar înregistrarea deceselor si oficierea casatoriilor.

Informatii detaliate puteti obtine la Sediul din  Bulevardul Republicii, nr. 2, intrarea G, Municipiul Ploieşti, Judeţul Prahova (Serviciul Stare Civilă) sau sediul din Şoseaua Vestului, nr. 19, etaj 2, Municipiul Ploieşti, Judeţul Prahova (Serviciul Evidenţa Informatizată a Persoanelor)

Sau la numerele de telefon:
0244.51.66.99, interior 509, 512 Serviciul Stare Civilă
0244.51.66.99, interior 520 Serviciul Evidenţa Informatizată a Persoanelor
Fax:  0244.54.61.45.

Vezi si Acte necesare schimbare buletin / Acte necesare carte de identitate

1 Comentarii la articol

  • gheorghe

    31 Mai 2016, 10:39

    1

    Partener firma internationala caut colaboratorii pentru a deveni parteneri intr-o afacere de succes cu castiguri garantate din prima luna, castigurile sunt nelimitate in functie de acitivitatea desfasurata. Cerinte: - putere de convingere si o buna capacitate de negociere; - spirit de initiativa, orientat spre rezultate si atingerea obiectivelor propuse; - dorinta de a obtine castiguri peste medie; - posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes intr-o companie multinationala de top sustinuta de un sistem de trepte de cariera in vanzari; - capacitate de planificare si organizare; - cunostinte minime operare PC (word, navigare internet); - gandire pozitiva; - bune abilitati de comunicare si interrelationare; - nu este necesara experienta. Detalii la adresa : gheorghe_fm@yahoo.ro

Posteaza un comentariu

Campurile marcate sunt obligatorii *