Contract de audit sau certificare bilant contabil

Contracte  |  0 comentarii

Contract de consultanta audit / certificare bilant - model contract de audit. (extras din contract) Opinia auditorului cu privire la conturile anuale va fi prezenta in "Raportul de Audit" si se va sprijini pe rezultatele activitatii desfasurate in cursul anului, prezentate in anexe, din care nu pot lipsi referiri concrete cu privire la:
  - Operatiile legate de inregistrarea sau modificarea capitalului social sau al patrimoniului propriu al.......;
  - Inventarierea patrimoniului si modul de valorificare a rezultatelor acestuia si faptul ca rezultatele inventarierii sunt cuprinse in bilantul anual;
  - Organizarea gestiunilor de valori materiale, precum si a evidentei analitice si sintetice a elementelor patrimoniale;
  - Tinerea corecta si la zi a contabilitatii;
  - Preluarea corecta in balanta de verificare a datelor din conturile sintetice si concordanta dintre contabilitatea sintetica si cea analitica;
  - Intocmirea bilantului contabil pe baza balantei de verificare a conturilor sintetice si respectarea normelor metodologice cu privire la intocmirea acestuia si a anexelor sale;
  - Evaluarea patrimoniului conform reglementarilor legale in vigoare;
  - Contul de profit si pierdere este intocmit pe baza datelor din contabilitate privind perioada de raportare;
  - Stabilirea, in conformitate cu dispozitiile legale, a profitului net si punctul de vedere referitor la destinatiile acestuia, propuse de Consiliul de Administratie.
  - Situatia creditelor si a altor imprumuturi ale unitatii patrimoniale si garantarea acestora;
  - Propuneri de masuri pentru a fi avute in vedere de Consiliul de Administratie sau de Adunarea Generala a Actionarilor sau Asociatilor.

contract de audit, model contract,


Comentarii facebook

0 Comentarii la articol

Posteaza un comentariu

Campurile marcate sunt obligatorii *