Declaratia 150 - cerere de inregistrare certificat de semnatura electronica

Declaratii legale si fiscale  |  0 comentarii

Formularul de declaratie fiscala 150 se intituleaza conform actelor normative fiscale - Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat (OMFP 847/2009). Formularul 150 se completează, se transmite electronic şi se listează prin site-ul ANAF pagina "Depunere declaraţii on-line".

Daca esti noul contabil al firmei trebuie sa te asiguri sau sa completezi tu si semneze administratorul, inainte de declaratia 150, declaratia 151 - Cerere pentru revocarea dreptului de utilizare a serviciului Depunere declaraţii on-line. Altfel cererea ta va fi respinsa de sistemul informatic al ANAF deoarece vor exista 2 semnaturi electronice pentru acelasi cod fiscal.

Atentie! Cererea listata va fi  însoţită de: documentul de identitate al titularului certificatului calificat, în original şi în copie; documentul, în original şi în copie, care atestă calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului; documentul de împuternicire autentificat de notarul public, din care rezultă dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaraţiile fiscale pentru contribuabil - (modelul de procura notariala utilizate de notarii din Romania).  Documentele si actele necesare prezentate mai sus se depun de titularul certificatului calificat, pentru fiecare contribuabil reprezentat, la oricare unitate fiscală.

O singura problema am semnalat!  Daca la acelasi organ fiscal teritorial (DGFP / Administratie Financiara) depuneti 50 de declaratii 150 veti prezenta de 50 de ori cartea de identitate / buletinul in original, desi in arhiva imensa, neecologica, tocatoare de celuloza, pomi si alte cele exista documentul tau de la prima depunere a declaratiei 150!  Dar despre aceasta risipa de hartie urmariti pagina noastra de Stiri.

0 Comentarii la articol

Posteaza un comentariu

Campurile marcate sunt obligatorii *