Fisa postului asistent de proiect

Fisa postului  |  0 comentarii

 

 

Locul de muncă:

Departamentul

Se subordonează:

Direct (ierarhic): Coordonatorului de proiect

Special (pe linie de conţinut al programelor): Coordonatorului de proiect

Colaborează:

Cu: - Toate departamentele ;

- ceilalţi coordonatori;

- colaboratori externi.

 

3. Scopul: (Diferă de la proiect la proiect)



 

4. Sarcini sau activitatea postului

 

Activitate:

Asigură comunicarea internă

Standardele la care trebuie prestată activitatea (măsurabile)

Conform raportului de activitate şi a indicaţiilor coordonatorului de proiect.

Periodicitate:

  • de câte ori este necesar
  •  
  •  
  •  

 

Activitate:

 

Urmăreşte respectarea tuturor procedurilor prevăzute în contractul de finanţare şi în desfăşurarea proiectului

Standardele la care trebuie prestată activitatea (măsurabile)

 

Conform raportului de activitate şi a indicaţiilor coordonatorului de proiect.

 

Periodicitate:

  • de câte ori e cazul
  •  
  •  
  •  

 

Activitate:

 

Solicită ofertele de produse şi / sau servicii ce urmează a fi achiziţionate

 

Standardele la care trebuie prestată activitatea (măsurabile)

 

Conform raportului de activitate şi a indicaţiilor coordonatorului de proiect

 

Periodicitate:

  • de câte ori e cazul
  •  
  •  
  •  

 

 

Activitate:

 

Efectuează cheltuielile incluse în buget şi aprobate de coordonator

Standardele la care trebuie prestată activitatea (măsurabile)

 

Conform raportului de activitate şi a indicaţiilor coordonatorului de proiect

 

Periodicitate:

  • de câte ori este cazul
  •  
  •  
  •  

 

Activitate:

Asigura monitorizarea activităţilor

Standardele la care trebuie prestată activitatea (măsurabile)

 

Conform raportului de activitate şi a indicaţiilor coordonatorului de proiect

 

Periodicitate:

  • de câte ori este cazul
  •  
  •  
  •  

 

 

Activitate:

 

Elaborează rapoartele, pregăteşte documentele pentru întâlnirile periodice ale partenerilor

Standardele la care trebuie prestată activitatea (măsurabile)

 

 

Conform raportului de activitate şi a indicaţiilor coordonatorului de proiect

 

Periodicitate:

  • de câte ori este cazul
  •  
  •  
  •  

 

Activitate:

Ajută la elaborarea instrumentelor de lucru ale echipei de proiect necesare implementării activităţilor

Standardele la care trebuie prestată activitatea (măsurabile)

 

Conform raportului de activitate şi a indicaţiilor coordonatorului de proiect

 

 

Periodicitate:

  • de câte ori este cazul
  •  
  •  
  •  

 

 

 

Activitate:

Coordonează echipa de elaborare a Buletinului informative şi a site-ului

Standardele la care trebuie prestată activitatea (măsurabile)

 

Conform raportului de activitate şi a indicaţiilor coordonatorului de proiect

 

Periodicitate:

  • de câte ori este cazul
  •  
  •  
  •  

 

 


 

Activitate:

Asigură relaţia cu furnizorii

Standardele la care trebuie prestată activitatea (măsurabile)

 

Conform raportului de activitate şi a indicaţiilor coordonatorului de proiect

 

 

periodicitate:

  • de câte ori este cazul
  •  
  •  
  •  

 

5. Caracteristici personale:

 

(calităţi personale, trăsături de personalitate)

- capacitate de comunicare interpersonală;

- abilităţi de rezolvarea a conflictelor;

- bun organizator;

- putere de muncă;

- rezistenţă la stress;

- capacitatea de a lucra atât singur cât şi în echipă;

- tact.

 

6. Instruire / pregătire necesară.

 

Studii minime:

Absolvent de studii medii sau absolvent de studii superioare

Cunoştinţe / abilităţi esenţiale:

- cunoştinţe medii de limba engleză;

- cunoştinţe operare P.C.;

- cunoştinţe  medii în administrarea de programe, secretariat, O.N.G.;

Cunoştinţe / abilităţi dezirabile:

- operare P.C., supraveghere baze de date, scriere proiecte

 

7. Experienţa minimă

 

Experienţă în domeniu O.N.G.

 

Documente semnate

Cui le transmite

Frecvenţa

Conform proiectului

Coordonatorului de proiect

De câte ori este necesar

 

 

 

 

9. Mediul de lucru:

 

Programul de muncă:

8 ore pe zi, 5 zile pe săptămână

Condiţiile de muncă:

Post de lucru individual

Mediul de muncă:

La birou 75% din timpul de lucru

Deplasări in interes serviciu – 25% din timpul de lucru

Efort fizic şi mental:

Stress intelectual mediu şi efort fizic mic

Alte surse de disconfort:

Nu sunt

 

10. Echipamenteîn dotare:

 

A) Utilizare directă:

  • computer;
  • imprimantă;
  • telefon;
  • internet;

B) Utilizare indirectă:

  • fax;
  • copiator.

 

11. Contacte şi deplasări (cu exteriorul asociaţiei).

 

Toate cererile, rapoartele, dările de seamă, etc. sunt obligatoriu de făcut în scris sub sancţiunea nulităţii

 

Data întocmirii: -------/--------/-------

 

SEMNĂTURI

 

Titularul postului:

 

 

 

 

Director Executiv:

 

 



0 Comentarii la articol

Posteaza un comentariu

Campurile marcate sunt obligatorii *