Good Food - ziare de la a la z romanesti din Bucuresti

Ziare reviste romanesti  |  0 comentarii

     Good Food Romania reprezinta franciza pentru piata autohtona a celebrei reviste din portofoliul BBC, propunind o abordare noua a conceptului decooking . In rezonanta cu sloganul sau,  “ Good Food te face sa gatesti din placere”, publicatia reinventeaza arta culinara. Publicul caruia i se adreseaza este constituit din  femei cu varste cuprinse intre  25-50 ani , active social, cu statut financiar peste medie, educatie medie si superioara si barbatii cu varste cuprinse intre 30-50 ani 30 %, cu statut financiar foarte ridicat si studii superioare.
      Printre initiativele revistei se numara campania “Copiii in bucatarie”, lansata in 2008 pe o perioada de 3 ani, campanie care ii implica pe copii intr-un mod ludic in tainele bucatariei.  Good Food a dezvoltat  o relatie speciala  cu cititorii , fiind deschise in acest sens diverse canale de comunicare, de la implicarea activa a publicului in zona editoriala la asocierea cu diverse sesiuni de live cooking shows.


Comentarii facebook

0 Comentarii la articol

Posteaza un comentariu

Campurile marcate sunt obligatorii *