Mersul Trenurilor CFR si Private in Romania

Sociale  |  0 comentarii

CFR Călători va menţine ofertele comerciale existente, prin care acordă reduceri la transportul feroviar atât în traficul intern cât şi în cel international (Minigrup 2-5, biletul dus-întors, cartea VSD, biletul de weekend, procurarea cu anticipaţie a biletelor de tren, abonamente, facilităţi copii, reduceri la cumpărarea online, reduceri la cumpărara cu anticipație, cardul TrenPlus etc.). Distribuția de bilete se va asigura prin canalele existente: on-line, staţii şi agenţii, automate de vânzare.

Broşura „Mersul Trenurilor de Călători 2012-2013” va putea fi achiziţionată din principalele staţii şi agenţii CFR din Bucureşti şi din ţară la pretul de 13 lei. Deoarece conţinutul poate fi updatat, rugăm călătorii să solicite informaţii cu privire la mersul trenurilor de la staţiile şi agenţiile CFR. Informatii mersul trenurilor 2013 CFR.

Cauta orice rute cu Mersul trenurilor din Romania, completand casutele de mai jos !

Plecare

Sosire

Via (facultativ)

Cauta rute

CFR Călători informează că, începând cu data de 9 decembrie 2012, va intra în vigoare Noul Plan de Mers al Trenurilor 2012-2013, care va fi valabil până la 14 decembrie 2013. Oferta de transport feroviar de pasageri a fost adaptată la cerinţele pieţei de călători atât prin optimizarea orariilor şi a capacităţii de transport cât şi prin asigurarea condiţiilor minime pe categorii de trenuri, utilizându-se eficient resursele disponibile.

Zilnic se vor afla in circulaţie 1378 de trenuri, cu 60 de trenuri mai mult decât in planul de mers 2011-2012.

In Traficul intern s-a implementat mersul de tren cadenţat pe rutele unde condiţiile de circulaţie şi exploatare au permis acest lucru şi unde traficul de călători este cu preponderenţă de navetă: Bucureşti N.- Roşiori, Roşiori - Craiova, Constanţa - Mangalia, Bucureşti N - Ploieşti, Ploieşti Sud - Urziceni, Buzău - Mărăşeşti, Iaşi - Ungheni Prut. 

Pentru asigurarea mobilităţii şi pentru desfăşurarea unui transport de pasageri competitiv, e necesară  realizarea unei rețele de transport complet integrate, care să pună în legătură diferitele moduri de transport. In acest sens, o soluţie pe termen lung este introducerea acestui sistem de mers de tren cadentat, care să asigure legături frecvente între marile oraşe ale ţării şi capitalele de judeţ.

In Traficul international s-au introdus doua noi trenuri cu destinatia Budapesta, de la Bucuresti Nord si de la Sighetu Marmaţiei.

Prin încheierea unui Contract de Colaborare între operatorul naţional feroviar de pasageri din Romania – CFR Călători şi MAV Trakcio - operatorul feroviar de tracţiune din Ungaria, s-a urmarit fluidizarea traficului feroviar cu Ungaria prin reducerea timpilor de parcurs a trenurilor internaţionale utilizând o singură locomotivă între Bucureşti şi Budapesta.

Menţionăm faptul că în anul 2013 vor continua, pe de o parte lucrările de reabilitare a liniei pe coridorul IV PANEUROPEAN, demers ce va avea efect direct în diminuarea semnificativă a capacităţii de circulaţie (până la 50% pe zonele cu lucrări) şi, pe de altă parte se vor deschide noi şantiere de lucru pentru reabilitarea podurilor dunărene pe tronsonul Feteşti-Saligni şi a tronsoanelor de cale ferată: Curtici - Simeria, Simeria - Coslariu şi Coşlariu - Sighişoara. Relizarea acestor lucrări, absolut necesare pentru reabilitarea infrastructurii feroviare, va conduce la modificarea semnificativă a orariilor şi rutelor trenurilor care circulă pe aceste tronsoane, în sensul măririi duratelor de parcurs şi a limitării rutelor de circulatie (Ex : 1741/1742, 1633/1634, 1631/1632, 1823/1824 etc.).

Comentarii facebook

0 Comentarii la articol

Posteaza un comentariu

Campurile marcate sunt obligatorii *