Noul brand: Exploreaza gradina carpatina - Ziare Bucuresti

Stiri Bucuresti Ilfov  |  0 comentarii

Brandul turistic al României va fi lansat astazi la Expo 2010 la Shanghai, în ziua dedicata României

Anuntul va fi facut chiar în pavilionul tarii noastre, conceput în forma unui mar. Logoul a fost pastrat pâna în ultima clipa sub cel mai mare secret. Potrivit informatiilor blogului Impactnews, sloganul va fi „Explore the Carpathian Garden" („Exploreaza gradina carpatina"). De conceperea si realizarea brandului turistic s-a ocupat consortiul de firme THR (Spania) - TNS, care a câstigat, în urma unei licitatii, contractul pus la bataie de Ministerul Turismului în 2009.
Compania spaniola a avut drept sarcini pozitionarea brandului turistic al României, realizarea unei strategii de brand, stabilirea strategiei de comunicare, identitatea vizuala, sloganul si asa-numitul manual de brand. La rândul sau, TNS s-a ocupat de partea de cercetare, realizând 10.881 de interviuri prin telefon în opt tari (Austria, Franta, Germania, Italia, Ungaria, Rusia, Marea Britanie si Statele Unite), 91 de interviuri detaliate si doua focus-grupuri.
Potrivit rezultatelor cercetarii, Muntii Carpati si peisajele de la tara au fost în topul preferintelor strainilor care ne-au vizitat tara. Bucurestiul a obtinut cel mai mic punctaj în topul obiectivelor care i-au atras în ultimii ani pe turisti. Consortiul a recomandat ministerului condus de Elena Udrea sa investeasca în dezvoltarea celor mai importante 10 destinatii turistice din România si în cinci trasee turistice. Sub umbrela brandului turistic vor fi derulate campanii de promovare, la nivel international, menite sa atraga turistii în România.

sursa: adevarul.ro

29.07.2010



Comentarii facebook

0 Comentarii la articol

Posteaza un comentariu

Campurile marcate sunt obligatorii *