Programul de lucru al Serviciului Evidenta Populatiei Pitesti

Stiri Arges  |  1 comentarii

Programul de lucru si orarul de primire acte pentru buletin, preschimbare buletin expirat si eliberare carti de identitate a serviciului de evidenta a populatiei Pitesti.

Direcţia Generală pentru Evidenţa Persoanelor Argeş (Evidenta Populatiei Pitesti) are adresa in Piteşti, Bd. Republicii, nr 60, Bl E3C.

Persoanele care doresc sa afle informatii despre programul serviciului de preschimbare a buletinului in Pitesti, orarul de eliberare a actelor de identitate in judetul Arges pot suna sau trimite fax la numarul de teleon 0248210359 sau sa scrie la adresa de email secretariat@evidentapopulatiei.cjarges.ro.

Orarul de lucru al Directiei de evidenta a populatiei este de Luni pana Joi intre orele 8-16 si Vineri intre orele 8-14 Luni (program scurt de bugetari).

Pentru Pitestenii cu probleme deosebite sau nemultumiti de serviciile functionarilor din cadrul Directiei pentru Evidenta Populatiei Arges, va informam ca programul de audiente se prezinta astfel:
  • Luni intre orele 10-12 la Director Executiv
  • Miercuri intre orele 9-11 la Şef Serviciu Stare Civilă
  • Joi intre orele 9-11 la Şeful de Serviciu Evidenţa Persoanelor Pitesti.

Acte necesare: Preschimbare buletin Pitesti


Comentarii facebook

1 Comentarii la articol

  • Mihaela

    28 Mai 2015, 14:24

    1

    Pentru cetatenii care au program de lucru, zilnic de la h.07:30 la 16:00, cum procedeaza pt schimbarea buletinului care expira? De ce nu lasati macar o zi pe saptamana in care sa se lucreze program de dupa amiaza (undeva pana la orele 19:00-19:30), ca sa poata beneficia de aceste servicii si cei care lucreaza doar \"de zi\", fara a mai fi obligati sa-si ia zi fara plata sau...din CO...?

Posteaza un comentariu

Campurile marcate sunt obligatorii *